perjantai 9. kesäkuuta 2017

52 sisustusideaa - idea vuoden jokaiselle viikolle!


Tätä kirjaa olen odottanut! Kirjan kirjoittaja-parivaljakko Susanna ja Sania ovat nimittäin melkoisia ideanikkareita. Heiltä on aiemminkin ilmestynyt kirjoja kuten esimerkiksi Kädentaikoja vuonna 2014. 
Tämä uusin 52 sisustusideaa on raikas kokonaisuus, joka pitää sisällään persoonallisia ja boheemeja DIY-ideoita - juuri sellaisia, joista minä pidän. Kirjan ideoista osa olikin jo sellaisia, joita itse olen aiemmin toteuttanut mutta oli mukana myös ideoita, joita haluan ehdottomasti päästä testaamaan. Ja esimerkiksi se ruokapöydän kannen tuunaus tapetilla - sitä olen ehdottanut itsekin kotiväelle, että mitä jos tuunattaisiin keittiönpöytä. Ainakaan vielä ei mies ole idealleni lämmennyt, mutta ehkä nyt kun idea löytyy kansienkin välistä.

Kirjan ideana on antaa tuunausvinkki jokaiselle vuoden 52 viikolle. Pääidean lisäksi löytyy muutamia muitakin vinkkejä aiheeseen sopivaksi. Minä tykkään tällaisista ideakuvakirjoista. Kaikkeen ei välttämättä tarvita tarkkaa ohjetta, voi vaan katsoa ja ihastella ja kokeilla tehdä vastaavanlaisen itse. Kyseessähän voi siis olla vain jokin kiinnostava tunnelma minkä haluaa toistaa omassa kodissaan, omilla tavaroillaan. 

Kirjaan on koottu lukuisia ideoita ja juttuja, jotka ovat nyt sisustuksessa in: makrameeta, betonia, kierrätysmateriaaleja, ja luonnonmateriaaleja. Tämä kirja on jokaisen DIY-sisustajan 'must have'-listan top5:ssa!

Susanna Zacke - Sania Hedengren
52 sisustusideaa kotiin
Kustannus Mäkelä 2017







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti